მარკეტინგი - Page: 4

ლოგო - ბრენდის უმთავრესი ატრიბუტი

კარგად მოფიქრებული ლოგოს მეშვეობით, პოტენციური კლიენტები ერთი შეხედვით მიხვდებიან, რაში დაეხმარებათ თქვენი ბიზნესი

როგორ შევიძინოთ სტარტაპისთვის პირველი 20 კლიენტი

ნუ ღელავთ იმაზე, თუ რა გელით მომავალში ან ადრეულ ეტაპზე მიღწეული წარმატების შენარჩუნებას თუ შეძლებთ. პირველი კლიენტები შეიძინეთ, მათ კარგად მოეპყარით და ეს წარმატება თქვენი შემდეგი ნაბიჯების დასაფინანსებლად გამოიყენეთ

პარადოქსი, თუ რატომ ვრცელდება ზოგიერთი რამ სწრაფად

"უკეთესი იქნება, თუ ისეთ რამეს გააკეთებთ, რომ ადამიანებმა ღამით დაძინება ვერ შეძლონ, ვიდრე ვინმესთვის რაიმეს არ გააკეთებენ."

ფსიქოლოგიური ზემოქმედების 5 გზა, რომელიც ბიზნესის დაწყებამდე აუცილებლად უნდა იცოდეთ

ოდესმე თუ გამოგიყენებიათ ტექნიკა Pomodoro? - ცოტა ხანს მაქსიმალური პროდუქტიულობით მუშაობთ და შემდეგ კი ისვენებთ. იქნებ სცადოთ

ოთხი ფსიქოლოგიური ჭეშმარიტება გაყიდვების გასამარტივებლად

შემსყიდველობით ქცევას უმეტესად ემოციები მართავს, რასაც შემდეგ ლოგიკა ადასტურებს. სწორედ ამიტომ არის ანტრეპრენერებისთვის მნიშვნელოვანი გაყიდვების გასაზრდელად ფსიქოლოგიის გამოყენება

მარკეტინგული სააგენტო კარდინალური ცვლილებებისთვის

Entrepreneur მარკეტერების ანტრეპრენერულ ისტორიას მოგითხრობთ

„მილენიალების" ყურადღების მიქცევის 4 მარტივი გზა

ე.წ. „მილენიალები" სოციალური ქსელის ყველაზე დიდი თაობაა და მათი იგნორირება ნამდვილად არ ღირს

ნუ შეგეშინდებათ თქვენი ბაზრის გიგანტების, დაადგინეთ ვინ არის თქვენი ნამდვილი კონკურენტი

შესაძლოა ასე არ ფიქრობდეთ, მაგრამ სინამდვილეში თქვენთვის სახიფათო ყველაზე მსხვილი კომპანია სულაც არ იყოს

7 მიზეზი, თუ რატომ აქვს დიდი მნიშვნელობა საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციას ნებისმიერი სტარტაპისთვის

თქვენს სტარტაპს მეტისმეტად მოკრძალებული ფინანსური შესაძლებლობებიც რომ ჰქონდეს, უკიდურეს შემთხვევაში დამოუკიდებლად მაინც უნდა სცადოთ საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია