მარკეტინგი - Page: 6

ძვირფასო მომხმარებლებო, გადაგვარჩინეთ!

„თუ შენთვის რაიმე მნიშვნელოვანია, უნდა იბრძოლო. იბრძოლო სისხლის უკანასკნელ წვეთამდე"

რა დავარქვა ჩემს კომპანიას?

ნუ დაარქმევთ კომპანიას თქვენს, ან თქვენი ოჯახის წევრების სახელებს

CSR და პორნოგრაფია

თანამედროვე მომხმარებელს სურს არა მხოლოდ ხარისხიანი პროდუქცია, არამედ ის, თუ ვინ და რა დგას ამ პროდუქტების უკან

როგორ ვისწავლოთ რაც შეიძლება მეტი მომხმარებლისგან

ყურადღება იმ ინფორმაციას მივაქციოთ, რომელიც ჩვენს რწმენას ამყარებს და იგნორირება გავუკეთოთ იმას, რომელიც ეჭვს გაგვიჩენს

მარკეტერები, PR-ები და შაკიკი

"მარკეტერი კარგად ერკვევა ფინანსებსა და ეკონომიკაში, ხოლო PR-ი ჰუმანიტარია და შესაძლოა კარგად ვერ დათვალოს."

იფიქრეთ სასტუმროს გადმოსახედიდან

ქეისი მასპინძლობის ინდუსტრიაში არსებული დამოკიდებულების უნივერსალურობის შესახებ